Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Ο κ. Μαρκογιαννάκης μιλά για εκβιασμούς και αυξημένο τίμημα στα ελικόπτερα !!!

Στη Βουλή διαβιβάστηκε από τον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Αθ. Κατσιρώδη, η δικογραφία που αφορά στις καταγγελίες για υπερτιμολογημένη μίσθωση, από την εταιρεία Erickson Air- Crane, πέντε πυροσβεστικών ελικοπτέρων, προκειμένου να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες του τέως αναπληρωτή υπουργού Δημόσιας Τάξης, Χρ. Μαρκογιαννάκη.
Σε συνέντευξή του στο μεταξύ στον Real FΜ, ο κ. Μαρκογιαννάκης μιλά απαξιωτικά για την δικαιοσύνη, αποκαλύπτει εκβιασμούς και παραδέχεται ότι τίμημα στα ελικόπτερα ήταν τελικά αυξημένο !!!
ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Ήμουν και εγώ Εισαγγελέας κάποτε και αν το χαρακτηριστικό δείγμα Εισαγγελέα είναι η κυρία που έκανε αυτή την έρευνα λυπάμαι αλλά ο θεσμός έχει υποβαθμιστεί πολύ (ΣΣ !!!)
Κάθε χρόνο νοικιάζαμε ως Πυροσβεστικό Σώμα δύο τύπους ελικοπτέρων. Η διαδικασία ξεκινάει κάθε χρόνο τον Νοέμβριο και εγώ πήγα στο υπουργείο τον Ιανουάριο και είχε γίνει η διαδικασία των τεχνικών προδιαγραφών και έμπαιναν πλέον στις οικονομικές προσφορές.
Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί οι άλλοι τα νοικιάζουν φθηνότερα;
ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Κάθε χρόνο είχαμε μια αύξηση του τιμήματος από 1% – 3%. Τη χρονιά αυτή ενώ αυτή η εταιρεία είχε μια φυσιολογική αύξηση, στις 5 Μαΐου είχε αύξηση 40%. Αυτή την εποχή δεν μπορείς να βρεις άλλα ελικόπτερα σε όλο τον κόσμο, και αν υπάρχουν θα πρέπει να ξεκινήσεις τη διαδικασία διαγωνισμού για να τελειώσει τον Δεκέμβριο. Αποφάσισα να πάω λοιπόν μόνο με τα ελικόπτερα με τους κάδους. Στις 15 Ιουνίου έρχεται μια δημοσιογράφος και μου λέει «κύριε Μαρκογιαννάκη, γιατί δεν έχετε τα Ericsson (ελικόπτερα) και καίγεται η Γλυφάδα και ο Υμηττός; Είχα επικοινωνήσει με τον Πρωθυπουργό για άλλο θέμα και μου είπε ότι οι δημοσιογράφοι σε έχουν τελειώσει. Τι συμβαίνει; Και εγώ του εξήγησα.
Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Σας έδωσε εντολή ο Πρωθυπουργός;
ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Δεν μου έδωσε εντολή ο Πρωθυπουργός. Εγώ δεν θέλω να εμπλέξω τον Πρωθυπουργό, απλά του είπα το πρόβλημα. Αν καιγόταν ο κόσμος και εγώ δεν είχα τα Ericsson, τι θα μου κάνατε;
Γ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Γιατί το 2009 ήταν αυξημένο το τίμημα;
ΧΡ. ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ: Να ρωτήσετε αυτό τον εκβιαστή που ήρθε. Έδωσα εντολή στον αρχηγό της Πυροσβεστικής και έστειλε έγγραφο σε όλες τις Πρεσβείες της Ελλάδας στο εξωτερικό όπου νοικιάζουν ελικόπτερα για να μου πουν εκεί τι γίνεται. Ενημέρωσα τον Χρυσοχοΐδη όταν παρέλαβε και του είπα ότι δεν μπορούμε να πάρουμε ιδιόκτητα ελικόπτερα και του είπα να έχει υπόψιν του και αυτό το πρόβλημα. Από τις απαντήσεις των Πρεσβειών προέκυψε, ότι στην Ελλάδα μας διέλυσαν το 2009. Αν δεν τα έπαιρνα από αυτόν τον λεβέντη θα πήγαινε να τα δώσει αλλού τα ελικόπτερα. Αν κάποιος έπρεπε αυτή τη στιγμή να ελεγχθεί, είναι εκείνος ο οποίος όταν έληξε η αντιπυρική περίοδος δεν ακύρωσε τη σύμβαση, η οποία ήταν προϊόν απειλής και εκβιασμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου