Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Μελβούρνη: Ελληνίδα σχεδίαζε το φόνο του άνδρα της με τον εραστή της.

Σάλος έχει προκληθεί στην Αυστραλία από την Ελληνίδα ομογενή που σχεδίαζε να σκοτώσει το σύζυγό της τον οποίο απατούσε.
Σύμφωνα με το Έθνος, η Βίκυ Σωτηρίου ηλικίας 44 ετών είναι παντρεμένη με τον Χρήστο Σωτηρίου ωστόσο κάποια στιγμή έκανε παράλληλη σχέση με τον 49χρονο Αρη Δημητράκη, ο οποίος και εκείνος είναι παντρεμένος.
Τα μέσα ενημέρωσης της χώρας την αποκαλούν ως "διαβολική" και "πανούργα" καθώς η 44χρονη μαζί με τον 49χρονο σχεδίαζαν τη δολοφονία του άνδρα της ώστε να εισπράξει το ποσό των 730.000 ευρώ από την ασφάλεια.
Το σχέδιο δολοφονίας του συζύγου της,
το συζητούσε συχνά καθώς "λειτουργούσε σαν αφροδισιακό".
Οι δυο τους είχαν σκοπό να περάσουν το υπόλοιπο της ζωής τους μαζί ενώ είχαν κλείσει κοινό χώρο ταφής στο Κίλορ για το... τελευταίο τους ταξίδι.
Ο 49χρονος καταδικάστηκε σε 7 χρόνια φυλάκισης ενώ η ποινή της 44χρονης θα ανακοινωθεί στις 14 Νοεμβρίου.
"Είμαι τυχερός που ζω. Μου συμπαραστάθηκαν και οι δικοί μου. Τώρα έχω να μεγαλώσω τα παιδιά μου. Δεν ξέρω όμως τι να τους πω.. Πώς να τους πω ότι η μάνα τους είναι στη φυλακή;" δήλωσε το παρολίγον θύμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου