Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Τι κατέθεσε ο μαχαιροβγάλτης χούλιγκαν... Συγκλονίζει η κατάθεση της χαροκαμμένης μάνας.

Στα χέρια της αστυνομίας βρίσκονται οι δύο δράστες που έσφαξαν τον 21χρονο Γιάννη Ρουσάκη, κατά τη διάρκεια συμπλοκής χούλιγκανς, χθες τα ξημερώματα στο Ηράκλειο Κρήτης. Τα πρώτα λόγια ενός εκ των κατηγορούμενων στους αστυνομικούς. Την ίδια ώρα συγκλονίζει τη κατάθεση της χαροκαμένης μάνας....
Πρόκειται για έναν 24χρονο και έναν 22χρονο. Ο 24χρονος βρέθηκε να περιφέρεται στους δρόμους του Ρεθύμνου. Ο ίδιος, σύμφωνα με το planet-greece, φέρεται να υποστήριξε τα εξής:
"Μου είχαν επιτεθεί τουλάχιστον 3 άτομα, τα οποία είχαν πέσει επάνω μου. Είχα πανικοβληθεί, δεν ήξερα τι να κάνω. Φοβήθηκα για τη ζωή μου. Έβγαλα το μαχαίρι και τους χτύπησα για να προλάβω να σωθώ. Ήταν αυτοάμυνα, δεν ήθελα να τους σκοτώσω".
Λίγο νωρίτερα οι αστυνομικοί συνέλλαβαν κι έναν 22χρονο, επίσης στην πόλη του Ρεθύμνου, ο οποίος φέρεται επίσης να μαχαίρωσε τον άτυχο Γιάννη Ρουσάκη.
Ωστόσο, σε ότι αφορά ειδικά τον 24χρονο, υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις διαφορετικές μαρτυρικές καταθέσεις, οι οποίες τον υποδεικνύουν ως τον δράστη του μακελειού.
Συγκλονίζει η μάνα του 21χρονου
Την ίδια στιγμή, η χαροκαμένη μάνα, μιλώντας σε κρητικά μέσα ενημέρωσης, συγκλονίζει με τα λόγια της:
"Είδατε τι παιδί έχασα; Δεν μπορούσαν να το βάλουν κάτω με τα χέρια. Γιατί δεν του έσπαγαν τα πόδια και να μη μου το στείλουν στον τάφο; Ας το άφηναν ανάπηρο το παιδί μου να το φροντίζω εγώ, όχι να το θάψω. Να μη χυθεί άλλο αίμα. Δεν υπάρχει λόγος. Το παιδί μου να είναι το τελευταίο. Δεν υπάρχει λόγος να σκοτωθεί άλλο παιδί. Σε όλα αυτά τα παιδιά έχω να πω ένα πράγμα. Τι θα κερδίσουν εάν ο ένας σκοτώσει τον άλλο" λέει και προσθέτει:
"Δε φταίνε τα παιδιά. Φταίει το κράτος που δεν πιάνει ένας να τον τιμωρήσει να μην ξανακάνει κανείς τίποτα. Έτσι δε θα γινόταν καμία άλλη φασαρία Το βράδυ που έφυγε μιλήσαμε. Του είπα Γιάννη σε παρακαλώ μην πάς πουθενά. Μου είπε ότι θα πάει μια βόλτα και του ζήτησα να μην πάει πουθενά, γιατί είχα δει κακό όνειρο. Γιάννη , τον παρακάλεσα να μην πάει. Είχα άγχος για το παιδί μου. Του ζητούσα να μη φύγει. Του τηλεφώνησα και μου είπε ότι είμαι καλά. «Κατάλαβε ότι είμαι 21 ετών άνδρας» μου είπε.
Βγήκε το κακό όνειρο. Ο Γιάννης έφυγε στις 12.30 και τον κυνηγούσα να μη φύγει. Μιλήσαμε γύρω στη 1.30 και μου είπε ότι ήταν καλά. Φιλότιμο παιδί, δεν είχε μπλέξει πουθενά. Απλώς δεν ήθελε να τον προσβάλλεις, να του μιλήσεις άσχημα, δεν ήθελε να τον προσβάλει κανείς. Μου έλεγε μάνα, εγώ είμαι εδώ, μη φοβάσαι. Μου έλεγε να μη δουλεύω γιατί πονάω. Ο Γιάννης ήταν το στήριγμά μου. Ο πατέρας του ήταν άρρωστος και είχα το Γιάννη στήριγμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου