Η offshore εταιρεία Transocean συνυπεύθυνη με την BP και την Halliburton για το ατύχημα στην πλατφόρμα Deepwater Horizon που κόστισε την ζωή σε 11 εργαζόμενους, 9 εκ των οποίων ήταν δικοί της υπάλληλοι, και προκάλεσε την τεράστια πετρελαιοκηλίδα στον Κόλπο του Μεξικό απέδωσε μπόνους στα ανώτερα διοικητικά στελέχη της για την καλύτερη χρονιά ασφάλειας!
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι έχει υπάρξει πτώση στα ποσοστά των καταγεγραμμένων ατυχημάτων και ότι υπάρχει βελτίωση στην ασφάλεια των εγκαταστάσεων.
Η πλατφόρμα εξερράγη στις 20 Απριλίου του 2010. Εκατομμύρια γαλόνια ακατέργαστου πετρελαίου χύθηκαν στον Κόλπο του Μεξικό με τον Πρόεδρο Ομπάμα να χαρακτηρίζει το συμβάν ως περιβαλλοντική 11η Σεπτεμβρίου.
Πριν η διαρροή σφραγισθεί τον Ιούλιο, η πετρελαιοκηλίδα είχε κατακλύσει τις ακτές σε 4 πολιτείες, απομάκρυνε τους τουρίστες και αχρήστευσε αμέτρητες περιοχές αλιείας. Η πραγματική περιβαλλοντική και οικονομική επίδραση του ατυχήματος πιθανόν να γίνει γνωστή μετά από πολλά χρόνια.
Προεδρική Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η έκρηξη οφειλόταν σε περικοπές στα έξοδα και κατηγόρησε ευθέως την Transocean, την BP και την Halliburton για την καταστροφή.
Η ετήσια αναφορά της Transocean μοιράζει τεράστια μπόνους στα στελέχη της, αναφέροντας φυσικά το ατύχημα στον Κόλπο αλλά λέει ότι η εταιρεία έπιασε τους εσωτερικούς στόχους ασφάλειας.
«Χωρίς να αποκλείουμε την τραγική απώλεια σε ανθρώπινες ζωές στον κόλπο του Μεξικό, καταφέραμε παραδειγματικά στατιστικά ασφαλείας όπως προκύπτει από τις μετρήσεις σε όλα τα καταγεγραμμένα περιστατικά και σε όλα τα επίπεδα κινδύνου»αναφέρει χαρακτηριστικά η αναφορά.
«Με βάση αυτά τα στάνταρντς, καταγράψαμε το καλύτερο έτος στην ιστορία της εταιρείας μας με την καλύτερη επίδοση σε θέματα ασφάλειας γεγονός που αντανακλά την δέσμευσή μας να επιτύχουμε ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από ατυχήματα παντού και πάντα» προσθέτει.
Η Transocean υποστήριξε ευθύς εξ αρχής ότι η BP ήταν η μοναδική υπεύθυνη για την πετρελαιοκηλίδα. Η ΒΡ πάλι υποστηρίζει ότι και η Τransocean μοιράζεται ευθύνες.
Η εταιρεία υποστηρίζει ότι έχει υπάρξει πτώση στα ποσοστά των καταγεγραμμένων ατυχημάτων και ότι υπάρχει βελτίωση στην ασφάλεια των εγκαταστάσεων.
Η πλατφόρμα εξερράγη στις 20 Απριλίου του 2010. Εκατομμύρια γαλόνια ακατέργαστου πετρελαίου χύθηκαν στον Κόλπο του Μεξικό με τον Πρόεδρο Ομπάμα να χαρακτηρίζει το συμβάν ως περιβαλλοντική 11η Σεπτεμβρίου.
Πριν η διαρροή σφραγισθεί τον Ιούλιο, η πετρελαιοκηλίδα είχε κατακλύσει τις ακτές σε 4 πολιτείες, απομάκρυνε τους τουρίστες και αχρήστευσε αμέτρητες περιοχές αλιείας. Η πραγματική περιβαλλοντική και οικονομική επίδραση του ατυχήματος πιθανόν να γίνει γνωστή μετά από πολλά χρόνια.
Προεδρική Επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η έκρηξη οφειλόταν σε περικοπές στα έξοδα και κατηγόρησε ευθέως την Transocean, την BP και την Halliburton για την καταστροφή.
Η ετήσια αναφορά της Transocean μοιράζει τεράστια μπόνους στα στελέχη της, αναφέροντας φυσικά το ατύχημα στον Κόλπο αλλά λέει ότι η εταιρεία έπιασε τους εσωτερικούς στόχους ασφάλειας.
«Χωρίς να αποκλείουμε την τραγική απώλεια σε ανθρώπινες ζωές στον κόλπο του Μεξικό, καταφέραμε παραδειγματικά στατιστικά ασφαλείας όπως προκύπτει από τις μετρήσεις σε όλα τα καταγεγραμμένα περιστατικά και σε όλα τα επίπεδα κινδύνου»αναφέρει χαρακτηριστικά η αναφορά.
«Με βάση αυτά τα στάνταρντς, καταγράψαμε το καλύτερο έτος στην ιστορία της εταιρείας μας με την καλύτερη επίδοση σε θέματα ασφάλειας γεγονός που αντανακλά την δέσμευσή μας να επιτύχουμε ένα περιβάλλον απαλλαγμένο από ατυχήματα παντού και πάντα» προσθέτει.
Η Transocean υποστήριξε ευθύς εξ αρχής ότι η BP ήταν η μοναδική υπεύθυνη για την πετρελαιοκηλίδα. Η ΒΡ πάλι υποστηρίζει ότι και η Τransocean μοιράζεται ευθύνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου