Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Μήνυμα σε μπουκάλι απαντήθηκε 24 χρόνια μετά.

Ο 13χρονος Daniil Korotkikh από τη Ρωσία, περπατούσε στην παραλία με τους γονείς του όταν ένα αντικείμενο του τράβηξε την προσοχή. «Είδα το μπουκάλι και μου φάνηκε ενδιαφέρον» είπε. «Ήταν ένα μπουκάλι γερμανικής μπύρας με πήλινη τάπα και ένα μήνυμα στο εσωτερικό του.»
Ο πατέρας του αγοριού, που γνώριζε λίγα γερμανικά, μετέφρασε το μήνυμα που ήταν τυλιγμένο με σελοφάν.
«Το όνομά μου είναι Φρανκ και είμαι 5 ετών. Ταξιδεύω με τον πατέρα μου, με πλοίο για τη Δανία. Εάν βρεις αυτό το γράμμα σε παρακαλώ απάντησέ μου και θα σου γράψω κι εγώ επίσης.»
Το γράμμα με ημερομηνία 7 Σεπτεμβρίου 1987, περιείχε μια διεύθυνση στην πόλη Coesfeld.
Ο αποστολέας του μηνύματος, Frank Uesbeck, είναι τώρα 29 ετών. Οι γονείς του εξακολουθούν να ζουν στη διεύθυνση της επιστολής εκείνης.
«Στην αρχή δεν το πίστευα», είπε ο κ. Uesbeck. Στην πραγματικότητα, ίσα που θυμόταν το ταξίδι εκείνο. Το γράμμα το είχε γράψει ο πατέρας του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου